Vēsture

Šis ir stāsts, kā no izgāztuves tapa brīnumzeme.

Sporta kompleksa “333” pirmsākumi ir meklējami 2002. gadā, kad tā dibinātājam Vladislavam Šlēgelmilham radās ideja izveidot kartinga trasi.

2003. gadā tiek uzbūvēta pirmā kartingu trase Latvijā pēc neatkarības atgūšanas, kas atbilst CIK FIA standartiem.

2007. gadā kompleksa teritorijā tika uzbūvēts pirmais Drošas braukšanas poligons Ziemeļeiropā.

2010. gadā tika atklāts veikparks.

2012. gadā vadību pārņem Vladislava bērni Haralds un Nellija Šlēgelmilhi.

2013. gadā tiek uzbūvēts Baltijā pirmais džipu jeb Offroad parks, bet jau 2014. gadā jauns kartingu parks, šajā pat gadā notiek pirmais Playground festivāls.

2015. gadā tiek uzbūvēta Mazā kartingu trase, kā arī teritorijā darbu uzsāk kafejnīca ”333 Cafe”. Vienlaikus tajā pašā gadā tiek atklāta kartingu trase uz tirdzniecības centra “Spice” jumta, Rīgā.

2016. gadā sadarbībā ar Šotu Abhazavu, krievu sacīkšu braucēju, autoinženieri un uzņēmēju (sadarbībā ar ADM Raceway Moscow un Rustavi International Motorpark) tiek iegādāti īres kartingi — “SODI RT8”. Sadarbībā ar “Wavelet” tiek izveidota ūdens motociklu zona. Sākot ar 2016. gadu kompleksa vadību pārņēma Šota Abhazava.

2017. gadā tiek uzbūvēta pirmā pastāvīgā ēka birojiem un tehniskajai zonai. Īres kartingu flote tika papildināta ar 2017. gadā ražotajiem īres kartingiem — “SODI SR5”. Kompleksa teritorijā tika izveidots Motokrosa un Enduro parks.

2018. gadā tika uzsākta kempinga projekta būvniecība un pirmo reizi norisinājās lielākais bērnu festivāls “ZZ Čempionāts” ar 15 000 dalībniekiem.

2019. gadā Sporta Komplekss tika papildināts ar jauniem pakalpojumiem — ūdens atrakciju parku, izveidotas jaunas kafejnīcas telpas, to infrastruktūra pielāgota lielākam apmeklētāju skaitam, kā arī labiekārtotas piecas kempinga mājiņas.

2022. gadā “333” kartingu flote tika atjaunota ar divdesmit “SODI RT10” un desmit “SODI RT10 SPORT” īres kartingu modeļiem. Mazā kartinga trase tika renovēta un papildināta ar jauniem līkumiem, kopējais trases garums pēc renovācijas – 680 m.